Kosmetyki, jakich nie lubię używać

Ale czasami używam, bo muszę. Do tego grona należą:


1. Kremy do stóp - nie lubię używać kremów do stóp, nie lubię jak moje stopy są tłuste. Dlatego ciągle szukam takich, które się błyskawicznie wchłaniają. Polecacie jakieś?

2. Kosmetyki bezzapachowe - lubię ładny zapach w kosmetykach dlatego na to zwracam dużą uwagę. Np. Takie masełko co z tego, że ogólnie kosmetyk się sprawdził, jak w ogóle nie pachniało? Na pewno do niego nie wrócę, chociaż bezzapachowe kosmetyki są idealne dla kobiet w ciąży. Jak byłam w ciąży to strasznie zapachy mnie drażniły, teraz wszystko musi pachnieć:)

3. Maseczki, które trzeba zmywać - czasami takie używam, ale wolę maseczki, które może wklepać w skórę, a najlepsze są dla mnie maseczki typu peel off

4. Lakiery do paznokci - lubię ładnie pomalowane paznokcie, ale nie lubię tych paznokci malować, dlatego używam lakierów, ale nie zbyt często. Może czas w końcu przekonać się do hybrydy?

5. Farby do włosów - farby używać muszę, ale bardzo nie lubię, zazdroszczę dziewczynom, które nie muszą swoich włosów farbować

6. Odżywki do włosów, które trzeba trzymać na włosach dłużej niż 3 minuty - jestem bardzo niecierpliwa dlatego wybieram takie odżywki, które działają błyskawicznie, najlepiej już po 1 minucie

Jakich kosmetyków nie lubicie używać?

Pozdrawiam


Komentarze

SEJF

:)