Torebka idealna

Moje poszukiwania torebki idealnej zostały zakończone. Ostatnio jak postanowiłam kupić sobie torebkę to chodziłam trzy dni po sklepach i nie mogłam się na żadną zdecydować. Dlatego teraz, żeby oszczędzić czas postanowiłam zrobić zakupy przez internet. Ponad dwie godziny przeglądałam najróżniejsze torebki i w końcu znalazłam:)



Jest dosyć pojemna i z łatwością pomieści wszystkie niezbędne rzeczy począwszy od portfela, kosmetyków, komórki a kończąc na stroiku do gitary:) Tak my kobiety lubimy nosić cały majdan przy sobie, kto wie co nam się może przydać:) Nie wiem jak mężczyźni mogą funkcjonować bez torebek.



Czy to będzie torebka idealna i jak się sprawdzi? Zobaczymy, na razie jestem z niej zadowolona, pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Bardzo ładna podoba mi się.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, szkoda, że jasna. Nie pasowałaby do mojej garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta torebeczka :) lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  4. też przydałaby mi się IDEALNA torebka :)
    Twoja wygląda całkiem przyzwoicie, myślę, że praktyczna będzie :)
    ...chociaż dla mnie za jasna ;) ale kolor to tylko element składowej tego IDEAŁU-nie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Duża,pojemna! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna! Niech dobrze służy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faceci nigdy w tym temacie nie zrozumieją kobiet. Bardzo mi się Twoja torebka podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torebka :) Pojemna-to ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna:) pasowałaby do mojego zimowego płaszczyka:) dobre pytanie: jak faceci mogą funkcjonować bez torebki?!

    OdpowiedzUsuń
  10. O właśnie! Takie torby najbardziej lubię. Jak dla mnie idealna na co dzień. Zgodzę się z Silver - torba ma być pojemna! :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)