Kolorowe paczuszki

 Dzisiaj już będzie na poważnie, w poprzednim poście o tutaj były same kłamstwa:) Kolejny taki post pełen kłamstw dopiero za rok:)
Dotarły do mnie kolorowe paczuszki ze sklepu http://ewaija.pl/. Dostałam:
Lakiery do paznokci, bransoletkę


komin


duże kolczyki


szampon Dove i pisankę świeczkę


Za prezenty bardzo dziękuję, ale to nie wszystko. Bo była też druga paczuszka i to jest nagroda dla zwycięzcy wyzwania na najlepszą wiosenną stylizację.
A wygrać można:
dużo kolorowych lakierów doskonałych na wiosnę i lato:)


szampon Dove,  bransoletkę i polerki do paznokci:)


Może ktoś się skusi i weźmie udział w wyzwaniu??? Szczegóły TUTAJ.


p. s.
nie napisałam jaka to ma być stylizacja. chodziło mi o stylizację ubioru, ale też może być makijaż i nawet stylizacja mieszkania to też fajny pomysł:)

Komentarze

  1. Piękny kolor komina i lakierów :) strasznie kusisz Gosia :))) a stylizacja mieszkania może być? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sobie myślę, że stylizacja mieszkania też będzie ok:)

      Usuń
  2. No a już myślałam, że bez prawka śmigasz:D Heheh :D
    Komin jest boski <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości dostałaś ten fiolecik jest uroczy i ciemny ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy uwielbiam kosmetyki różne.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kolorowo i wiosennie, poszukam inspiracji i być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przesyłki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostało mi pogratulować i pozazdrościć cudnych lakierów :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję przesyłki i jednocześnie zazdroszczę na widok tych lakierów aż mi się oczy zaświeciły :) Uwielbiam lakiery do paznokci :), ale kolczyki też bardzo ładne, swoją drogą kolczyki też uwielbiam więc z takiej paczki cieszyłabym się bardzo :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne cudowności *.*
    Kolory lakierów przepiękne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdraszczam :)) i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiej to dobrze, ja paczuszkę dostaję - jak zrobię zakupy online :D ale dołączyłam do streetcom i może się to zmieni. Patrzyłaś na to? https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/d91868b759a6be2d8861d2df10a45d40

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)