Kwietniowy Chillbox już jest u mnie:)

Kwietniowy box jest jednym z najlepszych jakie dostałam. A w środku pudełka znalazłam:


  

1. Odżywczy krem do wyjątkowo suchej skóry na piętach i łokciach Organic Kitchen - 10.90 zł
Nigdy nie miałam nic z tej firmy więc bardzo chętnie przetestuję. A ten krem będzie idealny na moje przesuszone dłonie, bo nie każdy krem do rąk sobie z nimi radzi:)

2.Naturalny balsam do włosów wygładzający "W centrum uwagi" Organic Kitchen - 16.90 zł
Ta sama firma, a ja mam nadzieję, że balsam poradzi sobie z moimi puszącymi się włosami. Cały czas szukam jakiejś idealnej odżywki i może tym razem się uda?


3. Naturalny olej arganowy bio Natura Receptura - 5,00 zł

4. Hydrolat lawendowy Natura Receptura - 12,00 zł
Lubię używać hydrolatów, właśnie wszystkie zapasy mi się pokończyły więc ten od razu będzie przetestowany

5. (Nie)zwykłe szare mydło Nowa Kosmetyka - 20,00 zł
Tego mydła jestem ciekawa, planuję używać go do mycia twarzy:)


6. Książka - z tymi książkami w boxach to jest różnie. Z przykrością muszę stwierdzić, że trafiały się  takie nudne, że nie dało się przebrnąć do końca. I czasami się na książkach zawiodłam. Brakowało mi wydawniczych nowości. Tym razem książka powinna trafić w mój gust czytelniczy, przeczytamy, zobaczymy:)


7. Kawiarka - 20,00 zł 
Pomysłowy i przydatny gadżet, a dla kawoszy jest wprost idealny. Bardzo się cieszę, że takie rzeczy można znaleźć w tych pudełkach
8. I na koniec przekąska przepyszna granola Feel Fit - 5,99 zł
przekąska zjedzona i mogę śmiało stwierdzić, że rzeczywiście była przepyszna:)


Z tego boxa jestem bardzo zadowolona, wszystkie produkty będą używane. Moim zdaniem Chillbox jest najlepszy ze wszystkich boxów dostępnych na rynku,. Zamawianie takich pudełek zaczęłam od Shinybox i z pierwszego byłam zadowolona Klik. A późnej było tylko gorzej. Zebrało mi się sporo kosmetyków, które nie używałam. Zwłaszcza kolorówki, która w większości przypadków była nietrafiona. Dlatego ze Shinyboxa zrezygnowałam, chociaż muszę przyznać, że cenowo są bardzo atrakcyjni. 

Jak podoba Wam się zawartość tego pudełka? Zamawiacie takie boxy?

Pozdrawiam

Komentarze

SEJF

:)