Moje książkowe zdobycze

Wielka wymiana książkowa zakończona, swoje książki wysłałam, do mnie też wszystkie szczęśliwie i szybko dotarły. To właśnie udało mi się upolować


1. Biała Masajka - film widziałam i od dawna chciałam książkę przeczytać, bardzo się cieszę, że na wymianie udało mi się tę książkę zdobyć
2. Wakacje w Italii 
3. Tamtego lata na Sycylii
4. Amandine - szykują się ciekawe książki lato
5. Niebo istnieje..naprawdę - film oglądałam, a teraz książki jestem bardzo ciekawa
6. Slow life - może w końcu uda mi się żyć slow:)
7. I kto jej zabroni



Niedawno byłam na zamojskim rynku i trwał tam kiermasz książka po złotówkę. Skusiłam się na :" Pokojówka z Titanica" i " Najlepsze przyjdzie jutro".


Zapas książek mam całkiem spory. Teraz już tylko czekam na cieplejsze dni, żeby z czytaniem książek przenieść się na balkon. I oczywiście czekam na kolejną wymianę, która odbędzie się w październiku:)

Znacie którąś z tych książek? Jakie jeszcze możecie polecić?
Pozdrawiam

 


Komentarze

SEJF

:)