Zapachy unisex - hit czy kit?

Kiedyś byłam konsultantką Avon. I miałam taką klientkę, która zamawiała u mnie tylko męskie zapachy. Dla siebie. Lubiła te zapachy, lubiła nimi pachnieć, często podkradała mężowi jego perfumy. Takie miała upodobania.

Ja natomiast lubię męskie zapachy u mężczyzn, nie u siebie. Dlatego zapachy unisex raczej u mnie by się nie sprawdziły, u mojej dawnej klientki jak najbardziej.

Co to są zapachy unisex? To zapachy, które powstały z myślę o obu płciach, mogą ich zarówno używać kobiety jak i męzczyźni. Co ciekawe, kiedyś perfumy nie były produkowane z podziałem dla mężczyzn i dla kobiet. Dopiero w XIX wieku taki podział nastąpił. Teraz perfumy unisex wracają i cieszą się coraz większą popularnością. Perfumy bez płci, zapachy uniwersalne. 
Ale czy para, która stosuje te same perfumy pachnie tak samo? Właśnie nie, perfumy będą inaczej pachnieć na mężczyźnie a inaczej na kobiecie. Ale może to być ciekawe gdy mężczyzna i kobieta pachną w podobnej tonacji zapachowej. 

Przykładowe perfumy unisex to:
woda toaletowa Calvin Klein 

Calvin Klein CK Be woda toaletowa

Zestaw zapachowy Hermes Le Jardin de Monsieur Li

Hermes Le Jardin de Monsieur Li zestaw zapachowy

woda perfumowana As Sawira marki Penhaligon`s

Penhaligons As Sawira woda perfumowana spray

Ale zapachy unisex to nie tylko perfumy i wody toaletowe. Można też kupić dezodoranty , żele pod prysznic. Ciekawa opcja, która pozwoli zaoszczędzić miejsca w dosyć małej łazience:)

Wszystkie te perfumy unisex oraz wiele innych również z podziałem na damskie i męskie możecie kupić w https://www.perfumeria.pl/. Jest w czym wybierać.

Znacie zapachy unisex, lubicie używać? A może wolicie podział tradycyjny?

Pozdrawiam



wpis powstał przy współpracy ze sklepem Perfumeria.pl

Komentarze

SEJF

:)