Recenzja kosmetyków Farmavit

Ostatnio miałam możliwośc przetestować kosmetyki z drogerii internetowej http://farmavit.pl/. Nigdy nie miałam styczności z tymi produktami więc byłam ciekawa rezultatów. 




1. Krem ujędrniający do twarzy i szyi z alg morskich
Od producenta:
W szybkim tempie zwalcza widoczne oznaki starzenia się skóry. Ujędrnia, nawilża, wyrównuje koloryt. Odżywia i regeneruje skórę, poprawiając owal twarzy, czyniąc ją bardziej sprężystą i nadając jej młody witalny wygląd.
opakowanie 250ml



Moja opinia: Krem ma łagodny i przyjemny zapach. Bardzo łatwo się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Jak dla mnie to dobry krem na dzień i pod makijaż. Na noc muszę używać tłustszego kremu, bo moja skóra szczególnie zimą, jest strasznie przesuszona. 
Krem można kupić Tutaj


2. Krem do rąk z aloesem
Od producenta:
Do skóry suchej, wrażliwej.
Nawilża chroni i pielęgnuje skórę rąk i paznokci. Działa łagodząco przynosząc skórze ulgę.
Przywraca skórze rąk miękkość i delikatność !
opakowanie 250ml



Moja opinia: Zapach kremu jest dość intensywny i nie od razu mi się spodobał. Produkt szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Dosyć dobrze radzi sobie z moją suchą skórą u rąk. Duże opakowanie to dodatkowy plus, ja zawsze używam bardzo często kremu do rąk w ciągu dnia więc ten na dłużej mi starczy

Produkt jest dostępny tutaj

3. Mleczko do demakijażu cery suchej
Od producenta:

Mleczko te zrobione jest na bazie malwy, kasztanowca i naturalnych ekstraktów roślinnych.
Idealnie czyści twarz, szyję, dekolt z zanieczyszczeń i makijażu. Kontroluje nawilżenie i zatrzymuje parowanie wody ze skóry. Zapewnia jej gładkość.
Mleczko nadaje się również do demakijażu oczu.
opakowanie 250ml


Moja opinia:
Mleczko ma śliczny, delikatny zapach. Bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem i co dla mnie najważniejsze, nie podrażnia moich oczu. Ja mam oczy bardzo wrażliwe i nie wszystkich produktów do demakijażu mogę używać. Ten produkt jest dla mnie idealny:)
Produkt możecie kupić tutaj



4. Tonik z róży do twarzy
Od producenta:
Idealny do każdego rodzaju cery. Tonik do twarzy na bazie składników naturalnych (nagietek, róża, jagody) działa nawilżająco i kojąco.
 Łagodzi podrażnienia, ożywia koloryt cery i nadaje jej świeżość i witalność.
opakowanie 250ml


Moja opinia:
Raczej zapachy różane w kosmetykach mi się nie podobają, w tym przypadku jest inaczej. Zapach jest śliczny. Dodatkowo tonik dobrze oczyszcza więc produkt śmiało mogę polecić. 
Tonik jest dostępny tutaj

Cieszę się, że miałam możliwość przetestować produkty z firmy Farmavit. Jeśli miałabym się do czegoś przyczepić to opakowania produktów. Są bardzo do siebie podobne i musiałam uważać, żeby zamiast kremu do twarzy nie użyć kremu do rąk i odwrotnie.  Szczególnie jak się ktoś śpieszy to łatwo o pomyłkę.

Miałyście kiedyś styczność z tymi kosmetykami? Jak się sprawdziły? Pozdrawiam



Komentarze

SEJF

:)