Nowości z kwietnia

W tym miesiącu troszkę nowości się uzbierało.



Kosmetyczka powiększyła się o: 


1. Maskę do włosów z Biedronki - ciekawa jestem jak się sprawdzi na moich puszących się włosach
2. Plastry w żelu do oczyszczania twarzy Avon - miałam i u mnie dobrze się sprawdziły, to mój drugi zakup
3. Szampon i odżywka Pilomax - kiedyś miałam możliwość testowania kosmetyków z tej firmy i byłam zadowolona, myślę, że i teraz się nie zawiodę
4. Krem do twarzy Ziaja -  lubię, używam i polecam

W tym miesiącu udało mi się nabyć kilka książek


"Żona mormona" i " Dziewczyna z pociągu" to książki, które nabyłam w wymiance książkowej. Świetna akcja:) 
" Bezpieczna przystać" Nicholas Sparks - film bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że książka mnie nie zawiedzie. 
I na koniec Social Media Stars - pora pogłębić blogową wiedzę:) 
A zakładka do książki jest mojego autorstwa

Pozdrawiam


Komentarze

SEJF

:)