Po Walentynkowo:)

Witajcie kochani:)
Jak tam u Was Walentynki? Ja myślałam, że ten dzień nie będzie udany. Mój Walenty daleko, kolejne święto zakochanych spędzaliśmy oddzielnie. Ale nie było tak źle, moja paczuszka walentynkowa, którą wysłałam ponad tydzień temu, właśnie doszła wczoraj, ja dostałam piękne kwiaty:)) A wieczór spędziłam w babskim gronie. Nie tylko ja byłam bez pary więc samotne kobitki postanowiły ten dzień spędzić razem:))
Może za rok spędzę Walentynki z moją drugą połówką? Kto wie...


 
Ostatnie przypomnienie. Jeszcze tylko dziś można zapisywać się na mini paletki tutaj. Jutro wyłonię zwycięzcę:))
Miłego weekendu życzę:)

Komentarze

  1. Piękne różyczki.Fajnie ,że masz takie kochane koleżanki tak blisko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że miło spędziłaś ten dzień, to najważniejsze :) A za rok już na pewno będziesz ze swoim ukochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś sama, ja też spędzałam Walentynki bez drugiej połówki, trudno ale może za rok się uda. Piękne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj smutno by mi było tak bez niego... Zawsze jest niefajnie jak jesteśmy bez siebie, ale nigdy jakoś bardzo daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochać trzeba się cały rok :) Oddzielnie czy nie i tak na pewno się kochacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę, żebyście razem mogli spędzać czas, ilekroć o tym zamarzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne kwiaty! :))
    najważniejsze, że się kochacie, a że los nie pozwoliła Wam razem być w ten dzień- najwidoczniej tak musiało być :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)