Wspomnienia...

W taki upalny dzień jak dzisiaj o niczym innym się nie marzy jak tylko o wypadzie nad jakąś wodę. Przynajmniej ja tak mam. Ale niestety na razie jest to niemożliwe więc pozostają tylko wspomnienia.

Kocham morze!!!! Najchętniej spędziłabym nad morzem całe lato. Uwielbiam ten szum, fale, mewy. Mogę godzinami chodzić po brzegu i zbierać różne "skarby". Muszelki, kamyczki...Dzisiaj mogę tylko powspominać. Zamieszczam zdjęcia z tamtego roku:)




 Niestety nie miałam aparatu i zdjęcia robiłam telefonem komórkowym. Ale zawsze jakieś wspomnienia zostały:)) Pozdrawiam serdecznie:)))))

Komentarze

  1. Ja też uwielbiam morze i jak narazie udaje mi się co roku nad nie jechać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są tak miłym wspomnieniem ,że możesz tam pojechać chociaż tylko w wyobraźni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomnienia to jedna z najwspanialszych rzeczy w życiu... A miłość do morze zdecydowanie nas łączy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wolę góry:)
    i ocean ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam nad morzem. wstyd się przyznać. ale super masz zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)