Wakacyjny konkurs:))

Wczoraj chyba trochę narozrabiałam z tą jesienią:)) Wasze komentarze były bardzo przeciwne, więc dzisiaj się poprawiam:)) Jest lato a więc organizuję letni, wakacyjny konkurs!!!! Zatrzymajmy lato na dłużej!!
Zasady:
- Przyślij do minie swoje ulubione zdjęcie z wakacji. Na zdjęciu  może być wszystko co kojarzy Wam się   z latem, wakacjami. Ładne miejsce, jakaś rzecz a nawet letnie danie:)
-Zdjęcie wyślij na adres gosia.zalewska12@wp.pl
-jeśli posiadasz bloga to napisz jego nazwę 
-wysyłać zdjęcia można do 20 września. Po tym terminie zrobię wystawę Waszych zdjęć i to które dostanie najwięcej głosów wygra:))
-zwycięzcy wyślę nagrodę niespodziankę
Dla chętnych banerek do wklejenia na bloga
W czasie kiedy już na prawdę będzie czuć jesień u nas na blogach jeszcze będzie lato, więc zachęcam do tej letniej zabawy. Oby nasze lato trwało jak najdłużej:))) Pozdrawiam

Komentarze

  1. Jeśli uda mi się na wyjeździe zrobić jakieś ładne zdjęcie to napewno wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Gosiunia!!!! Poprawiłaś się:))))Mamy lato ! Jeszcze:)Szukam ciekawego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się wziąć udział :)

    PS. A teraz zapraszam na konkurs do siebie: http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/08/uwaga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na przedłużenie lata :) Udział chętnie wezmę a banerek zamieszczam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zareklamuję konkurs tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na mój konkurs tutaj:
    http://epokapapierowa.blogspot.com/2012/08/zapraszam-do-zabawy-antoni-do-liftu.html
    Co do zdjęcia - jeszcze o tym pomyślę..

    OdpowiedzUsuń
  6. O, mam nawet zdjęcie pasujące do konkursu ;) Już podsyłam, a co mi tam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsza pogoda to prawdziwe lato ,jak znajdę coś fajnego Gosiu wyślę na pewno, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez spróbuję szczęścia no przecież .Jejku tylko które zdjęcie wybrać mam ich tonę. Poproszę moje Aniołki o wybranie i pośle jutro .Buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam przypadkiem na Twój blog, ale bardzo mi siętu podobsa.. i twój drugi blog także.. więc zagoszczę tu na dłużej. I chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. już właśnie wysłałam zdjęcie z wakacji, jestem za tym, żeby lato zostało na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wysałąłam ci zdjecie mój mejl to klemcia2001@gmail.com a blog http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W ostatni weekend udało zrobić mi się kilka jeszcze letnich zdjęć, więc chętnie wezmę udział w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka letnich wspomnień . Prześlę z miłą chęcią .

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja chętnie podzielę się zdjęciem które zawsze mnie rozczula :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham cieplo i kocham lato dlatego przyłączam sie do konkursu...Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Also I would like sign up for these super candy.
    I sent a photo.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)