Z biblioteki

 Bibliotekę staram się odwiedzać regularnie. Nie brakuje mi książek do czytania, jednak i tak zawsze coś dla siebie znajdę. Tym razem trafiłam na same perełki, które mogę z czystym sercem polecić na jesienne pochmurne dni! 

 

"Oskarżona" to trzecia część serii Magdy Stachuli. Wszystkie książki czytało mi się bardzo dobrze, a autorka coraz bardziej mnie zaciekawia, dlatego planuję poznać więcej jej książek:)

"W otchłani" - książka do przeczytania jeszcze przede mną, ale panie z biblioteki tak ją zachwalały więc mam nadzieję na super lekturę.


"Opowiem ci bajkę" - kolejną książka z serii Małgorzaty Rogali. Autorka znowu mnie nie zawiodła. Bardzo dobrze mi się czyta jej książki i mogę polecić:)

"Przyjaciółka" - lubię książki B.A.Paris. Autorkę pokochałam za książkę "Za zamkniętymi drzwiami" i zawsze z przyjemnością sięgam po kolejne jej powieści. Chociaż ciągle jestem zdania, że żadną książką nie dorównała swojemu debiutowi. Mimo wszystko dobrze się ją czyta:)

A na koniec trochę prywaty. Na jesienne coraz dłuższe wieczory polecam swoje książki. Całą piątkę.


Co ciekawego teraz czytacie?

Pozdrawiam







Komentarze

SEJF

:)