Taką jadalnię chciałabym mieć!

Kiedyś opisywałam swoje Marzenia kuchenne. Marzenia jeszcze się nie spełniły chociaż kuchnia troszkę mi się powiększyła. Za to powstały nowe marzenia. Jak piękna i przestronna kuchnia to i elegancka i wygodna jadalnia. Może być taka jak te:)

Dom jednorodzinny - zdjęcie od grupakmk - Jadalnia - Styl Rustykalny - grupakmk:

jadalnia:

Ontdek en deel de mooiste afbeeldingen van over de hele wereld.:
źródło zdjęć

Duży stół to podstawa oraz oczywiście wygodne krzesła.
Wygodne, eleganckie. Na takich krzesłach przy dużym stole przyjemniej spędza się czas z najbliższymi na pogaduchach, przy dobrym jedzonku. A później kawka, wieczorem nastrojowe światełka:) A może jeszcze w tej mojej jadalni znalazło by się miejsce na kominek? Ale się rozmarzyłam. Bardzo lubię takie klimaty, a takie krzesła chętnie widziałabym w swojej jadalni marzeń:)


123

i takie

123



Te krzesła oraz wiele różnych przydatnych do pokoju dziecięcego , biura, wygodne fotele biurowe znajdziecie w sklepie Centrum Krzeseł. Jest w czym wybierać:)

Macie już swoje wymarzone jadalnie, czy jeszcze, tak jak ja, o nich marzycie?
Pozdrawiam:)

wpis powstał przy współpracy ze sklepem Centrum Krzeseł

Komentarze

SEJF

:)