Pomysł na prezent - rękodzieło

Dzisiaj przedstawiam kolejny pomysł na prezent - rękodzieło. Prezenty zrobione ręcznie są niepowtarzalne, wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. W żadnym sklepie nie kupisz czegoś podobnego. Jeśli zajmujesz się rękodziełem, to problem z kupieniem prezentu Ciebie nie dotyczy. Zawsze masz pomysł na stworzenie czegoś pięknego i obdarowanie nim bliskiej osoby. A jeśli nie masz talentów rękodzielniczych to nie martw się. W Internecie jest pełno uzdolnionych osóbek, u których możesz kupić jakieś cudeńko. Na moim drugim blogu już od początku grudnia trwa świąteczny kiermasz rękodzieła. Przyłączyły się do niego inne uzdolnione blogerki, jeśli macie ochotę to zapraszam, może akurat coś wpadnie Wam w oko.


Kupując rękodzieło
- wspierasz polskich utalentowanych artystów
- masz coś niepowtarzalnego i jedynego w swoim rodzaju
- kupujesz przedmioty z "duszą"
- kupujesz z pewnego źródła
- nie musisz biegać i szukać po sklepach, w Internecie jest mnóstwo przeróżnych ofert a nawet promocji dzięki temu zaoszczędzasz cenny czas.
Wpadnijcie na Kiermasz, inne inspiracje rękodzielnicze znajdziecie TUTAJ

Co myślicie o takich prezentach? Kupujecie rękodzieło?
Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Ja żałuję, że u mnie nie ma takich kiermaszy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z moją drugą połówką mam taką tradycję, że co roku na święta kupujemy jedną ozdobę u kogoś, kto je wytwarza. Uważam że trzeba wspierać ludzi, którzy tworzą takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na prezent. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)