Wakacyjne linkowe party 2 :))

Czas na kolejne wakacyjne linkowe party

Zasady takie same czyli:

- zabawa trwa przez całe lato
- będzie mi miło, jeśli wkleicie banerek u siebie na blogu, ale nie jest to wymóg konieczny
- publikujecie wpis, który jest zgodny z tematem linkowego party
- zaznaczacie, że wpis bierze udział w linkowym party
- dodajecie ten wpis na dole w przycisk  Add your link (żabka)
- odwiedzajmy blogi, które biorą udział w linkowym party i komentujmy sobie wzajemnie:) będzie mi miło poznać nowe blogi

Tym razem temat jest dowolny. Wklejajcie linki do postów, które są związane z wakacjami, latem. Wakacyjne zakupy, stylizacja, ulubione kosmetyki na lato, wyjazdy itp. Mogą to być wcześniejsze wpisy, niekoniecznie przygotowane na linkowe party, ale muszą dotyczyć tego lata.


Zapraszam do zabawy:)

Komentarze

  1. Ja podrzucam coś do picia, na upały w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu inicjatywy, więc chętnie się przyłączam. Myślę, że mój temat dot. przygotowania przytulnego balkonu na sezon letni wpisze się w Twoja tematykę:). Pozdrawiam serdecznie Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja te bardzo lubie takie inicjatywy :) Dlatego z checia skoprzystam i za niedluga chwile zaprosze do siebie na nieco inny cykl - wpisow goscinnych! Mam nadzieje, ze tez skorzystasz.

    Pozdrawiam cieplo,

    Panna Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moglam dodac linka, bo cos nie dzialalo - wiec jeszcze raz pisze : www.podroz-wedwoje.pl !

      Usuń
  4. Niebawem opublikuję taki wakacyjny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podrzucam mój ostatni wpis :) relacja z urlopu w Miami!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)