Wiosenne zachcianki

Idzie wiosna a z nią wiosenne zachcianki:) Trzeba troszkę uzupełnić garderobę, przygotować się na wiosenne dni. Dzisiaj troszkę o moich zachciankach, co bym chętnie widziała w mojej szafie i nie tylko.
Po pierwsze, rozglądam się za nową torebką. Lubię torebki pojemne, wygodne typu listonoszki. Nie kupuję torebek często, moja już jest troszkę wysłużona i czas na zmianę.


Przydałyby się też wygodne buty. Lubię buty na płaskim obcasie, szpilki zakładam tylko na specjalne okazje.
Takie butki na długie spacery z psem:)


i jakieś balerinki


Chętnie widziałabym w swojej szafie taki płaszczyk


A teraz coś z innej beczki. Przydałaby się dobra książka, zawsze muszę mieć pod ręką coś do czytania.


Przeczytałam "Arabską żonę", książka bardzo wciągająca, dobrze się ją czyta i chętnie poznałabym dalsze losy bohaterów. Mam nadzieję, że pozostałe części uda mi się zdobyć.
I na koniec coś do domku np. taki wieszaczek do kuchni:


Na tym na razie moja lista się zamyka, macie jakieś zachcianki wiosenne???
Pozdrawiam i życzę wszystkim kobietkom miłego świętowania:)

Komentarze

  1. Buty przemawiają do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. baleriny są cudowne !! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, spełniaj swoje zachcianki, bo teraz masz do tego największe prawo:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie myślę nad wiosennymi bluzkami :)
    Podoba mi się ten wieszaczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedawno też skończyłam Arabską Żonę, bardzo fajna książka :) niestety nie ma kolejnej części w mojej bibliotece :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te wysokie buty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)