Po dłuższej przerwie...

Witajcie po dłuższej nieobecności:))

 Powoli wracam do rzeczywistości i staram się przyzwyczaić do polskiego zimna:)) Wczoraj przyjechalismy i  Polska przywitała nas śniegiem a jeszcze parę dni temu chodziliśmy w letnich ubraniach. Ten miesiąc minął mi bardzo szybko. Miesiąc bez internetu, telewizora. Da się wytrzymać i nawet tego mi nie brakowało. I przyznam się szczerzę, że troszkę nie chciało mi się wracać.  No cóż trzeba się jakoś powoli pozbierać. Już niedługo pochwalę się zdjęciami. Dziękuję, że do mnie zaglądacie:)))Pozdrawiam cieplutko:)

Komentarze

  1. U mnie niestety nie ma śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że jesteś :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem :) Wyjechałaś jak było w miarę ciepło a wracasz razem z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie,że wróciłaś choć wcale Ci się nie dziwię,że nie chciało Ci się wracać z ciepełka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy z powrotem w naszym wirtualnym swiecie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:) Polska jesień śnieżna, ale śliczna, da się przywyknąć:) Czekam na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)