Sposób na upały

Witajcie Kochani.
Końca upałów nie widać. W domu mam teraz 30 stopni, nigdy tak dużo nie miałam. Wychodzę z domu tylko jak to jest naprawdę konieczne(czyt. spacery z psem). Macie jakieś sprawdzone sposoby na upały?
Ja ratuję się lodami, mrożoną kawą i chłodnymi kąpielami. I marzę o burzy, nawet takiej malutkiej. No nic, nie ma co narzekać w końcu mamy lato:)

A to mój najnowszy nabytek. Na upały raczej  nie pomoże, ale humor poprawi:)))



Pozdrawiam serdecznie(ale nie gorąco) :)))))




Komentarze

  1. Torebka fajna, a co do upałów to ja piję gorącą herbatę z cytryną...na prawdę pomaga... Jest 11 a we Wrocławiu 32 stopnie w cieniu !!!Nigdzie się dzisiaj nie ruszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna torebka, bardzo mi się podoba, pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladna torebusia - a upaly - ja moge tylko pomarzyc bo w UK ciagle pada......

    OdpowiedzUsuń
  4. torba świetna!!
    :)
    mam "schizę" na punkcie toreb i butów ;)
    ponadrabiałam zaległości na tym Twoim blogu-cudnie spędzony wolny czas :) galeryjki śliczniusie i Twoje zdjęcia takie klimatyczne, sympatycznie się u Ciebie spędza czas :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEJF

:)