Konkurs Ewenement rozstrzygnięty i Wyróżnienie:)

Witam:)
29 osób wzięło udział w konkursie organizowanym  ze sklepem Ewenement. Koszulkę wygrywa:

                                                    APARATKA11@wp.pl

Gratuluję serdecznie i proszę o maila z adresem i napisz jeszcze jaką koszulkę wybierasz:))
Na pocieszenie dla innych dodam, że jeszcze wciąż są do wygrania mini paletki TUTAJ. I będę się starała, żeby podobnych konkursów było więcej:))

Chciałabym jeszcze bardzo podziękować Ani za wyróżnienie mojego bloga:)) Ani to taka bardzo miła osóbka, która tworzy przepiękne anioły:)


 To pytania Ani:
1. Jak rozpoczęła się Twoja historia z tworzeniem?
Po stracie pracy ( to taki prezent od szefowej tydzień przed ślubem) długo nie mogłam się odnaleźć. Przeglądając internet trafiłam na różne prace z masy solnej i tak to się zaczęło.

2. Jak długo już tworzysz?
Ponad trzy lata

3. Może chcesz się czymś pochwalić?
Wszystkie prace, którymi mogę się pochwalić są na moim drugim blogu Stare Pianino

4. Jakie cechy Cię charakteryzują?
raczej jestem spokojna, często bujam w obłokach:))

5. Czy spełniło się już jakieś Twoje marzenie?
Ciągle na to czekam

6. Jesteś skowronkiem czy sową?
raczej sową

7. Twoje motto.
nie mam takiego

8. Co jest dla Ciebie ważne w życiu?
Najważniejszy jest Bóg, jeśli On jest na pierwszym miejscu to wszystko w życiu jest tak jak powinno:) Oczywiście również bardzo ważna jest dla mnie rodzina i zdrowie, oraz żeby spełniać się w tym co robię:)

9. Realista czy marzyciel?
bardziej marzyciel

10.Gdzie mieszkasz?
w małym mieście w bloku, ale wciąż marzę o małym domku:)

11. Aniołek czy diabełek?
Zdecydowanie Aniołek:)

Ale się rozpisałam powinnam dalej przekazać to wyróżnienie więc przekazuję osobom, które brały udział w moim konkursie:)) pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:))

13 komentarzy:

  1. szefowa miała "idelane" wyczucie chwili.
    teraz gdzies pracujesz?
    gratuluję wyróznienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj miała wyczucie:) nie mam stałej pracy niestety:((

      Usuń
  2. Gratki dla zwyciężczyni, gratki dla Ciebie za wyróżnienie ;)

    Odpowiedzi na pytanka: 1. byłam dzieckiem komuny, 2. w zasadzie tworzę odkąd sięgam pamięcią, 3. wszystko, co pokazuję na moim profilu na FB jest dla mnie równie ważne, 4. zakręcona marzycielka, 5. wiele, 6. zdecydowanie sowa, 7. carpe diem, 8. rodzina i pasja, 9. marzycielka, 10. w Krakowie, 11. diabełek.

    Dalej nie przekazuję, bo z racji moich początków, prawie nikogo nie znam, więc nie mam komu ;)

    A Ty skusisz się na bycie moją trzecią Ofiarą w podawajce ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratulacje dla zwyciężczyni i anty-gratulacje dla Twojej szefowej, booo..jak można kogoś zwolnić tydzień przed ślubem? Jestem w szoku, naprawdę. Choć w sumie , gdyby nie Ona to pewnie tak nie potoczyłoby się Twoje życie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam po wyróżnienie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia, całkowicie zasłużonego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do siebie na konkurs walentynkowy ze slodkim sercem od Piernikow Torunskich

    OdpowiedzUsuń
  7. No to szefowa sobie moment wybrała;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gartuluję :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za szefowa ;/ Ja też marzę o małym, ale własnym domku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, fajne odpowiedzi :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Ci za odwiedziny i miły komentarz!


    Pozdrawiam P.


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Do góry